Pinarlina19 Bel ve kasık ağrım var sabahtan beri böyle regl sancısı gibi birde baş ağrısı tabiki korkuyorum gitmeye de önemli bişey olabilir mi yoksa normal midir
Z_e_y_a_gul Pinarlina19 uzandığın da geçiyor sa bence normal bu benim 22 haftalık çalışıyorum yorulduğumda öyle oluyor eve gelip dinlendiğimde geçiyor
tlhmrv Pinarlina19 22. Haftadayim hamile olduğum günden beri belim kaşığın ağrıyo bı sorun çıkmadı ama bebek buyuyo hareket ediyo agirlasiyo nornal artık
Pinarlina19 Ftmlhn herhangi bir sorun çıkmamıştı çocuk gelişiyor haliyle ağrılar normal demişlerdi hala var ağrılarım ☺️