bebegimbebegim96 9+4 haftalık hamileyim. Bel çukurumda ağrı var. Devamlı bel ağrısı çekiyorum. Bu 2. Gebeliğim ilkinde 8+3 de kalp atışı durmuştu. Bu haftalarda bel ağrısı yaşayan varmı sizce normal mii 🥺🥺
262223-- bebegimbebegim96 aşırı bir bel ağriniz varsa doktora görünün ihmal etmeyin ilaç verir yatak istirahati veriri büyük ihtimal
anapanda12 bebegimbebegim96 kaybınız için çok geçmiş olsun şiddetli ağrıların hiçbiri normal sayılmamalı doktorunuza görünün muhtemelen bebekten kaynaklıdır yani rahim büyğdüğünden yerleştiği sen ama en mantıklısı doktorunuza danışın
bebegimbebegim96 Teşekkür ederim kızlar🙏🏻 çok aşırı şiddetli değil ama bel ağrım bir kaç gündür geçmiyor uzandığımda bile hafiften hafiften ağrı devam ediyor