bebegimbebegim96 9+4 haftalık hamileyim. Bel çukurumda ağrı var. Devamlı bel ağrısı çekiyorum. Bu 2. Gebeliğim ilkinde 8+3 de kalp atışı durmuştu. Bu haftalarda bel ağrısı yaşayan varmı sizce normal mii 🥺🥺