Aysenurhd Merhaba herkese karnım taş gibi sürekli ağızdan gaz çıkarıyorum 8 hafta içindeyiz bu tür sorun yaşayan oldu mu doktoruma danıştım probiyotik kullanmamı söyledi kullanan var mı ?
EslemBosnak Aynı sorun bende de var çok fazla gegiriyorum istemsizce haddinden fazla hemde acile gittim dün akşam çok kötü oldum ama hic bişey yapmadılar siz nasıl oldunuz nasıl atlattınız