RNurr eğer doktor derse ki erken doğum riski var ya da kesin erken doğum olacak yapıyorlar hemen. Mesela benim ilk kızım34+6 da doğduğu için bunda ne olur ne olmaz diye doktorum 28.hafta da yaptı iğneyi 2 doz olarak. Şuan tam 34+6 dayım ama bi sorun yok çok şükür