Aleynanur Sırf burda çok övüldüğü için gitmiştim asla memnun kalmadım, muayene 1 dk sürdü, ultrason ekranını bana çevirmedi,asistanına ölçümleri söyleyip bitirdi. Daha 24 haftalıkken bebek makat ,sen sezaryen olursun dedi moralimi bozdu . Halbuki daha sezaryen olursun demek için çok çok erkenmiş . Ben içerdeyken soru bile sormama müsade etmeden içeriye başkasını aldı.Test falan istemişti verilen kağıtları yırtıp çıktım ve birdaha da bu hastane ve bu doktora adımımı atmadım. Neyini övüyorlar anlamadım.