lavitaebella Hafizeipek ben de kendim yaptım. Sorduğum modele instagramda 200 tl dediler. Ben 60tlye malettim. İnsan kendi yapınca daha mutlu oluyomuş. Ama uğraştırıcı.
GizemCengiz lavitaebella becerikli olsam ve malzemeleri aramaya üşenmesem ben de kendim emek vermek isterdim ama çok beceriksizim 😂😂
B-P-R Aliiss Ayyy ben çok sevinirim Nasıl Yaptınız Instagram' hesabınız Varsa Ordan da arabilirmisiniz
aslhnyz GizemCengiz kendim yaptım yanında yaptığım eşim dahi benim yaptığıma inanmıyor nasıl yaa diye 😂 instagramda pufidikhayallerr diye bir sayfa var ordan bakarak yaptım sipariş vereceksen oraya bak derim çok zevkli işler yapıyor 👍🏻
GizemCengiz Agg0207 canım tercih meselesi ben pleksi şeklinde yaptırmak istemiyorum kapı süsünü ondan ordakiler uymuyor bana pek
GizemCengiz ebrarmom08 ayyy çok tatlılar yaaaa 😍😍😍 hele kızlar için ne kadar çok seçenek varrr. Benim bebiş erkek ondan zorlanıyorum 😂
Berenimibekliyorum GizemCengiz hamile hamile de insanın kendini eğilip Zorlamaması lazım. Boşver hazır al. Zaten Bebişin çamaşırı ütüsü düzenine ancak enerjin yeter 🤗😇
lavitaebella GizemCengiz ben de tesadüfen evime yakın bir dükkanda buldum,ne ararsan vardı. Keçeyle yaptım. Ve el işinden hiç anlamayan biri olarak ama yapabileceğime inandığım için. Videolar falan derken oldu😊eşim bile şaşırdı. Taç ve terliği de aynı şekilde.