Bugün 40. Haftdayim bebeğim 4 kilo olmuş ve erkek bebek doktorum normale seni zorlarim ama sıkıntı çıkarsa sezeryana alırım dedi. Bebek iri olduğu için olacakları anlattı bende seseryani seçtim ve bu benim 3. Bebeğim 2 si normal doğum. Bebeği iri olup normal yapan ve tavsiye eden var mı yoksa direk sezeryan ile kurtulsam mi