myangelson znkara prodoctor kullandım ama hiç gebelik gormedigim için erken gebelikler almayı bıraktım en iyisi adet gecikmesini beklemek. Bir de prodoctor değil de predictor daha iyi diye biliyorum
Leydyy Prodoctor daha iyi ben bugün test yaptım daha adetime 12 gün var ikinci çizgi silik çıktı şoktayım
znkara Leydyy ay gerçekten mi kan verdiniz mi ? benimde 8 gün kaldı belirtilerim var ama çokta ümitlenmek istemiyorum her seferinde gecikmemi bekleyeceğim diye kendime söz verip test alırken buluyorum kendimi 😂
cahilelafanlatamazsinyorulmaa znkara 8 gün kala yaptım aynı markadan çıkmadı maalesef en iyisi regl gününü bekle🌸
Balahatunn Prodoctor dan hic memnun kalmadim. Benim silik cizgi yarim saatten sonra cikmisti bunda. Laboquick in normal kaset testindeki cizgi bile bununkinden koyuydu dusun.
mombarbie_ Prodoctor testinde hatalı test cikiyo resmen çizginin biri ilk kısmın altında duruyordu şaka gibi diğeride en son kısmın altında hamilemiyim degilmiyim anlamadim