didemmmm1705 Selam anne adayları 37+2 deyim dr um bugun kekik çayı iç hurma ye dedi. Kullanan var mı kekik çayını? Doğumu kolaylaştırıyormuş yumuşatıyormuşş
Mavii- Kekik suyunun söktürücü özelliği vardır. Regl olamadığım zaman içerdim. Hurmayı zaten bilmeyen yoktur. Birde ahududu çayı doğumu tetikler hatta son dönemlere kadar gebelere önerilmez.
didemmmm1705 Hurmayı yeni duydum kekik biraz korkuttu ama bakalım kullanmış olanlar varsa yorumlarını görürürüz 😊
Ikioglusannesi Burda bazı kisiler tarçının da faydası olduğunu yazmıştı başka postlarda araştırın bakalım