ZSever nst ye hiiiç güvenmiyorum kızlar. İlk yavrumda gece, evde sancıdan duramayıp hastaneye gittim ve hemen nst ye bağladılar. Hiç sancı görünmedi ki 3-4 dk bir gelen şiddetli sancım vardı. Doktor beni gaz sancısı falandır diye eve gönderdi. Sonuç sancılarım sıklaştı ve sabahına doğuma aldılar. Gram inanmıyorum artık.