tubimom ilk hamileliğim aminyotik bant dan dolayı hep perinatolojide geçti, bunda da cvm igm yüksekliğinden dolayı baya gittim. Perinatoloji de bebeği daha detaylı inceliyorlar birde perinatologlar kadın dogumculara göre daha fazla eğitim alıyor, her perinatoloji muayenesinde bebeği bir detaylı ultrason kadar inceliyorlar.