Selam arkadaslar doktorum sezeryan gunu verdi 3 Mayis icin, 3 mayista 38 haftalik oluyorum. Bebekte bir sorun yok doktorum soyledi kimi insan yok erken degil mi vs diyerek beni iyice geriyor zaten heyecanliyim korkuyorum, iyice gerildim. Ne tavsiye edersiniz biraz kafami rahatlatmak icin bebisim 3100 kilo bu arada