yumamiii bir sürü ağız mendili aldim 3 tane müslin örtü var , 3 tane nevresim takımı var hediye geldi 1 tanesi, zıbın aldim uzun kollu kisa kollu toplamda 6 takim falan aldım aldiklarimin hepsi genelde 0-3 ay, yeni dogan set kaynanam aldı gereksiz diye düşünüyorum cunku sadece 1 kere falan giyiyor hastane çıkışlarını, genelde zıbın ve alt aldım ayakları kapalı açık karışık 3 paket 3lu çorap aldım 3 tane elbise aldım yaz için. Genel kullaniriz diye battaniye pike falan hepsi alındı. Havlu takımı aldım gibi gibi inan aklima gelmiyor daha ☺️ ama aldigim seyleri genelde 0-3 ay 3-6 ay mevsimsel dusunerek aldım kucuk almamaya çalıştım