nur717 33 haftalık gebeyim karnımda iki gündür aşırı sertleşme oldu her iki tarafında da mevcut. Tehlike arz eder mi doktor kontrolüme de var daha beklemeli miyim sizce normal mi ?
Papiiii nur717 arz etmez bendede oluyordu su an 35deyim hala oluyor bebek oyle toplaniyormo yuzden korkma canim
nur717 Papiiii rahimin büyüdüğü ve bebeğin kemik yapısının sertleştiğinden kaynaklı oluyor sanırım ama bir kaç yerde erken doğum belirtisi olabilir diye okuyunca tedirgin oldum
Papiiii nur717 valla bendede 30daan beri var su an 35e girdim gelen giden yok 😂😂daha cok 36dan sonra sertlesme dogum belirtisiydi sanirim
Kubis42 Bende de sertleşme oluyor 32 deyim bende. Bazen korkuyorum ayakta iken ve akşamları özellikle daha çok oluyor iki gündür de sayısı fazlalaştı. Bir de karnımın alt bölgesinde yay şeklinde ağrılar var normal mi?