nilceylan12 yarın 34 haftalık oluyoruz geçen hafta yıkayıp bitirdim. Ütülemesi kaldı. Size tavsiyem hastanede giyeceğiniz pijama Tk. Ya da elbise her neyse onu da bebeğinizin kıyafetleriyle yıkayın. Bebiş daha yeni doğmuş farklı deterjan kokusu gelmesin 🥰 ütüye gelince de sadece hastanede giydirecekleri mi ve kendim için hazırladığım pijama takımlarını ütüleyeceğim. Diğer kıyafetleri ütülemeyeceğim çünkü bebek kusuyor süt damlıyor sürekli üst değiştirmek gerekiyor o yüzden hemde ağırlaşmışken hepsini ütülemek bana mantıklı gelmiyor, baş edilmiyor açıkçası 🥴hastane çantamı da listemi hazırladım zaten 1-2 haftaya pıt pıt koyacağım🫶🏻