1prensannesiiiii eğer 153 e ulaşamıyorsanız belediyeyi arayıp bilgi alabilirsiniz onlar mutlaka yönlendirir sizi doğum sonrasına bırakmamanızda fayda var. Her belediyede farklı işliyor süreçler. Kimi doğumdan sonra veriyormuş o paketi Kocaeli’de 28. Hafta ve sonrasında başvurmak gerektiğini söylemişlerdi erken başvurunca sonrasında ben biraz gecikmeli geçen hafta tekrar başvurmuştum 33. Haftam olacak cuma gününe randevu verdiler ebe geliyormuş eve doğum, lohusalık, emzirme ve bebek bakımı hakkında bilgi verip hediyenizi bırakacak dedi telefondakiler eğer bu tür bir uygulaması varsa belediyenizin doğum öncesinde başvurmanız faydalı olacaktır sizin içinde.