ozlemkorsan Kızlar kayınvalidemden birkaç bebek eşyası geldi ancak sarı lekeler mevcut, bunları hangi deterjan ile çıkarabilirim önerebileceğiniz deterjan var mı yoksa kullanılmaz mı 🙄
usenmedimyaptimbirvelet ozlemkorsan bir beyaz sabun veya prille çitile bakalım olacak mı öyle,olursa banada söyler misin herkes öyle yapıyor geçiyor diyor.bebeğin kaka lekeleri genelde çıkmıyor leke çıkarıcıda almıştım oysa
Lavantakokusu64 ozlemkorsan granül sabun ile sıcak suda bekletin ben öyle yapıyorum. Benimde ilk evladımdan kalan kıyafetler vardı sararmıştı yıkadıkça geçmişti. birde e bebeğin leke çıkarıcısı çamaşır tozu varmış denemedim ama kullananlar memnun birde onu deneyimleyin.
yanlisanlamaama ozlemkorsan baby me leke çıkarıcısı sprey ve baby me çamaşır suyu tozu. İkisini de e bebekten aldım aynı şekilde sarı lekeleri olan kıyafetlerin hepsini bembeyaz yaptı. Leke çıkarıcı spreyi lekelerin üzerine sıktım kovaya koydum üzerine çamaşır suyu tozu döktüm tek tek hepsini üst üste dizdim kovaya kaynar suyu da doldurdum 1 gün bekletip makineye attım bembeyaz çıktılar 🤍
Lavantakokusu64 usenmedimyaptimbirvelet geçen gün kızımın çıtçıtlı badisi kaka olmuştu granül sabunla sıcak suda beklettim oğaladım çıkmıştı benim.
usenmedimyaptimbirvelet Lavantakokusu64 evet o da olabilir deneyim aldığım bebek deterjanından hiç memnun değilim ya çok kötü kokuyor ıslak kalmış bez gibi oysa hemen de asıyorum makinemde de sorun yok hem leke çıkarmıyor hem de kötü koku yapıyor
gmzhrn ozlemkorsan ebebegin deterjanlarini duydum ama alamadım depremden dolayı mağazalar kapalı. biobell8nda 3x var bende bugün onla denedim geçmezse ebebektwn sipariş veririm demiştim ama geçti o sarı lekeler. ilk kizimin kıyafetleriydi bekleye bekleye lekeler oluşmuş