24 martta kürtaj oldum doktorum gittiğimde “ben kimseye korunun demiyorum kürtaj işleminden sonra, cinsel hayatınıza da devam edebilirisniz” dedi. Bunu rahim kontrolünden sonra söylediğinin altını çizmek isterim ama daha sınrasında ben rahmin dinlenmesi vs gibi şeyler okudum diye yinelediğim zaman bana bunu durumun ilerki haftalık kayıplar için geçerli olduğnu söyledi. Yani konu tamamen kişiden kişiye değişiklik gösteriyor olarak yorumladım. Yorumlara göre iş yapılmaz tabi ama bir doktor yorumunu iletmiş olayım :)