ddilaraas Of ilk 3-4 ay mide bulantısı ekşimesinden çok cekmıstım sımdı sankı tekrar başladı ne yesem eksıyo midem böyle tatsızlaşıyo ne yesem aynı kötü tad eksıme var yaşayan var mı geçiren herhangi bişi