Sevda06_05 Merhaba, ben de 17. Haftamda hiç bir belirtim yok iken alt ve ast değerlerin yüksek olduğunu öğrendim. Kolestaz tanisi koyduldu. Suan da 23 haftadayim. Doktorum diyetisyen ve gastroenteroloji bölümüne yönlendirdi. Akdeniz diyetine başladım. Safra asid ni düzenleyen bir ilacı sabah akşam alıyorum. 10 günde bir kan veriyorum. Değerlerimi kadin doğum, diyetisyen, gastroenteroloji takip ediyor. Bu şekilde düştü çok şükür şunda da sabit gidiyor. Diyet çok önemli şeker, yağ, paketli gıda olmayacak. Korkmayin sizinde düzene girer. Allahim yardımcımız olsun.