Nesibesu Merhabalar hamilelikte polen alerjisi olan var mı buna nasıl bı çözüm buluyorsunuz. İlaç kullanabiliyor muyuz?
Busel Nesibesu benimde baslicak mayısla birlikte alerji allahtan 8 mayısa kadar doğum olcak. İlaç kullanim acısını hiç bilmiyorum kuzum. Umarım emzirirkende kullanabiliriz çok fena yapıyor beni polenler
Bernnnaaaa Nesibesu ben kullanmıştım bebeğim de herhangi bir sorun olmadı doğunca doktorunuz verirse ilaç mutlaka kullanın
Busrata33 Nesibesu İlaç yasaktı bende çok şiddetlenince serum taktırmıştım ne tür alerjiniz vardı ovadril losyon vermişti doktorum.Bahar alerjim var benimde ilk gebeliğimde ilaç kullanmıştım da bunda 2.ay alerji oldum vermemişti.