Ipek_2017 ya benim de aynı tarihler sadece benim bu sefer oğlum olacak, bende sadece şimdilik 4 takım alt üst şapka lı takım aldım iç zıbınlar zaten kızımdan var, 3-6 ay şortlu kısa kollu takımlar aldım, isim bulabilirsek hastane çıkışı yaptırcam bir kaç daha yenidoğan takım alırsam idare ederiz herhalde 🙈