Anonim01 Kızlar son günlerde yediklerinize dikkat ediyor musunuz ? Nedense Canım acayip soğan çekti bir baş yedim ve pişmanım korkuyorum gecesine bi anda sancı gelir de doğurmaya giderim rezil olurum diye 😅😅 var mı böyle benim gibi takıntılarınız yaaa
Strawverry Anonim01 sogan bende cok severim ama yediğim an eşim 3 gün söylendiği için kokuyor diye artik yemiyorum ama kesinlikle tatlı yemeden uyuyamam
Pinklove Anonim01 son haftalarda değilim ama her gün soğan yiyorum kokusu kalmıyor ki sakız çiğniyorsun gidiyor ya da dilini fırçala bol bol
Sila66 Anonim01 sogan da yıyoruz sarımsak da cunku benım cocukluktan berı asıgım oldugum seyler esımde sever 😂😂 agız bakım suyu dayanmıyor bize her kokusunu alıyoruz dıs fırcalıyoruz okey🤍🤍🤍
Busel Anonim01 ben hergun 1 kase yoğurt içine 2 dış sarımsak koyup yiyorum canım üstüne dış fircaliyorum sakız cigniyorum geçiyor
Anonim01 Sila66 ağız bakım sularını hamilelikte önermedileri için kullanamadım ben de yutmaya karşın önermediler de denerim eğer öyle bir şey olursa 😅😅
Busel Anonim01 bilmem bende geçiyor valla 🤣 kalmıyor eşimde rahatsız olmuyor zaten tansiyon olcuyorum son haftalarim diye 1 tık yüksek çıkarsa hemen sarımsak cigniyorum düşüyor. Naneli sakız cigne bide maydanoz da alır kokuyu
designermoms Anonim01 ben normalde çalıştığım için haftaiçi hiç sarımsak yemezdim Ama artık saldım sanırım 😂 geçen gün bayramda misafirler geldi gitti kayınvalidem canım sarımsak çekti dedi yeşil sarımsak bir de taze bahçeden ben de getir de yiyelim dedim daha kimse gelmez dedi bir yedik buram buram😂😂 sonra tabi misafir geldi eve bir şekilde kokusunu yok etmeye çalıştık ama pişman değilim yine olsa yine yerim😂 az önce de canım makarna çekti sarımsak koydum içine yarın iş var umrumda değil😂
Anonim01 designermoms yaaa 😅😅 valla sonumuz hastanede olacaksa sıkıntı ebem olacak yanımda kadın söver herhalde nefes alll verrr al ver hajsjs
Kukulikukuli12 Anonim01 ben doguma gitmeden ki akşam ocak basına gitmiştim. 🤣 Eşim moral oldun dısarda yiyelim dedi. İyi ozman kebap yiyelim hadi dedim 🤣
designermoms Anonim01 şöyle zaten Allah korusun su bile gelse vaktin oluyor o yüzden sakız falan bir şekil halledilir amann😂
ayse122 Anonim01 valla umrumda değil gelse keşke diye bekliyorum her gün ama tık yok 😂😂 senin kaç günün kaldı 😊
Anonim01 ayse122 son 11 gün kaldı benim de erkek olduğu için biraz rahatım ama geç geliyor diyolar yaa 38. Haftam 😅