Soylutulay ben sırt üstü yatmayı çok seven bir insandım. Tehlikeli olduğunu öğrendim doktorum bişey söylemedi ama burdan okudum. Hamile yastığı ile yatıyorum soluma ama solum çürüyor artık sağ tarafa da dönüyorum arada. Bazen kendimi uyandığımda sırt üstüde buluyorum… Çok şükür bişey olmadı bence olmuyor. Bitane doçent Dr. Dinlemistim adam 35. Haftadan sonra sola yatışı öneriyoruz ama sırt üstü yatacaksaniz da illa altınıza yastık alıp yatın diyordu abartmayın diyordu. Bence haklı