Backtoblack Merhaba kızlar, Süt sağmak için en çok memnun kaldığınız göğüs pompası markası nedir acaba? Önerilerinizi almak isterim. Özellikle fiyat/performans açısından en iyisi için tavsiyelerinizi beklerim.
designermoms Backtoblack arkadaşım kiwi marka kullanmıştı memnun kaldı fiyatı da uygun ben de aynısından aldım
Esragungor34 Backtoblack ben a101 den kiwi marka aldım 300 TL elektirikli gayet iyi ve kullanışlı gözüküyor henüz kullanmadım ama yorumlar iyiydi
NE02 Backtoblack bende mamajoo aldım inşallah iyidir ya bi hemşireden duymuştum çekim gücü iyi diyodu sütüm çok olur inşallah hayırlısıyla 😄
THale Esracaa1 kesinlikle katılıyorum . Yenidoğan bebeğim reddediyor memeyi . Hastanedeyiz beş gündür . Benim de avent elektrikli . O kadar memnunum ki
ISILTAN Ikioglusannesi Merhaba . eBebek markasından manuel tercih ettim . Siz kullandınız sanırım ? Memnun kaldınız mı ?
Zeyzey055 Ben kiwi aldim.a101 den ilk gebelihimde mochi Manuel kullanmıştım o zamanlar iyiydi tabiki ama şimdi kiwi daha iyi kullandım güzel sagiyor insallah dogurduktan sonra da sorun olmaz
SU55 Backtoblack bende burada bekleyim 🤗 manuel iş görür mü ?elektrikli almak şart mı? Ne sıklıkla ne kadar süre kullanırız acaba..
Backtoblack Teşekkürler kızlar yorumlarınız için, kiwi sanki fiyat performans açısından en çok önerilen gibi. Manuel ve elektrikli arasında ne fark oluyor? Henüz bebem doğmadığı için bu konuya çok uzağım 🙈