Kızlar 36+2deyim. Dün gece karnım sertleşmeye başladı. Uyuyamadım bundan dolayı. Bugünde sırt bel ağrısı çektim bı nebze kadar. Sonra geçti. Az önce de uzanırken bebeğimi kasık aşağısında vajina bölümünde hissettim ama hiç sancım ağrım su gelme vs yok. Normal mi?