PrensinibekleyenAnnee 000 otomatik mi hesaplattiniz yoksa tablodan hamile.kaldiniz ayla yaşa mı baktınız.
Baharozturkaydemir PrensinibekleyenAnnee doğum tarihi ve hamile kaldığım günü sordu. Ne oluyor ki otomatik mi yapmam gerekiyorr 🤔
Baharozturkaydemir Ao526- erkek gibi ama çok değişiyor etrafımdakiler yüzünden bazen kız gibi hissediyorum kafam çok karışık 🙈😍
777kunfeyekuner Ben 1997 kasım doğumluyum tablodan bakınca erkek otomatik hesaplama yapınca kız çıkıyo anlamadım