Esinnn34 normalde çok nadir baş ağrısı yaşarım ama dediğin gibi 14-16 haftaları arasında hemen her gün baş ağrısı yaşıyordum. Kolay kolay parol içmeyen ben artık dayanamayıp içiyordum bazen. Şimdi 21.haftadayız çok şükür geçti. O haftalarda neden yaşadım sebebini hala bende bilmiyorum 😊