kızlar selam normalde güzel bi hamilelik geçiriyordum taki 3. Trimestere girene kadar özellikle haftam ilerledikçe midem çok kötü yatsam yatamıyorum yemek yesem yiyemiyorum mide hazmım felaket hiçbir şeyi sindiremiyorum ve yanmasından bahsetmiyorum bile uykusuzluk kaşık ağrısı göbeğimden dönemem vs bunlar ayrı konu sizde benim gibi misiniz merak ediyorum