Araseymen09 benim ağustos sonu eylül başı gibi dedi doktor ama erken gelecek eminim 😂 ilk çocuğum da kız dı onunda doğumu aynı tarihti 10 ağustos da doğdu 🥰 bu 3.çocuğum nasip olursa bu da kız ve ilk çocuğuma gebe kaldığım tarihe denk geldi gebe kalmam 😊