Ortmennhanim Kızlar merhaba 16 haftalık hamileyim .Bugün 1 tabak taze kekik salatası yedim ve su anda kasik da sancı başladı.Kekikle mi ilgili acaba ?
neanladinyurdagull Ortmennhanim kekik suyu çocuk düşürmeye yardımcı oluyormuş da salatayı bilemiyecegim geçmiş olsun
-_Esra_- Ortmennhanim 1-2 dal olsa neyse diyeceğim de 1 tabak diyorsun keşke bu tarz otları yemeden önce bir araştırsanız yedikten sonra bir anlamı kalmıyor bunu sormanın
Dark Ortmennhanim gebelikte 1-2 tatlı kaşığı bile riskli görülüyor siz çok fazla yemissiniz. Bir baktırın rahmi uyarıcı etkisi var
Virgohome Bende yeni duydum kekik tadı güzel değil nasıl yedin kız Allah korusun bi doktora baktır bileyolmaz inşallah
[silindi] Virgohome taze kekik çok lezzetlidir zeytinle yaparız şimdi tam mevsimi güzel olur yenir bir tabak
[silindi] Ortmennhanim ben hergün yiyorum hiç bi şey olmadı 16 haftalığım eğer düşük tehliken yoksa bi şey olmaz Allah’ın izniyle Bence sen ayaklarının altında yastık koy iyice yükselt uzan dinlen hiç de moralini bozma