Sinem0606 yaaa:( şu an size o baskı ve ağrıyla yazıyorum 35+5 teyim 1 hafta önce 2 gece üst üste acillik oldum böbrek genişlemesi dedi doktor ve buscopan verip gönderdi gece10 11 den sonra başlıyor ve bildiğin duvarları tırmalatıyor bütün apartman doğurduğumu sanıyor kaçtır ama bebek yok ortalıkta... bebeğim kendini çok geriyor ama sürekli solda biryerde konuşlanıyor zaten ve benimde sol böbreğimde oluyor ağrı... doktorum su iç başka çaresi yok dedi ilaç almamk için çok direniyorum ama sonunda dayanılır gibi olmayınca mecbur parolda içiyorum hatta... ilk haftalar bu aşırı bulantı yüzünden çok.çektim ama asla ilaç kullanmadım şimdiye kadar bu saatten sonra ilaç almak zoruma gidiyor...doktoruma bile gıcık oldum ne demek normal diye... düne kadar idrarda yanmada vardı bugün daha iyitim... sizde nasıl bir yol izlediler... 20 25 günüm var sezeryan olcam nasıl geçecek bu günler resmen süründürüyo