13 haftalık hamileyim bir kaç gün önce az miktarda kanamam oldu doktor bir sorun yok dedi ama ne olur olmaz progestan verdi. Bende progestan la ilgili bir kaç kötü şey duymuştum daha önce aranızda kullanan var mı. Bebekte de bir sorun yok kullansammi bilmiyorum