Merhaba, benim adetlerim düzensiz şubat 13 de polip ameliyati oldum mart 14 de adet oldum daha sonraki 2 günde bir değerlendirdim 14 nisana kadar sonra adet olmadim defalarca test yaptim negatif eminim. Şimdi adet üzerinden 42 gün geçti hala yumurtlama şansım varmı? Lütfen bilen bilmeyen yardımci olur musunuz?