aysu-citak98 Merhaba kızlar kan verdim 2.16 çıktı yükselme ihtimali var mı bu durumu yaşayan var mı ? Elim ayağım titriyor adetime 3 gün var yükselir mi
Srp37 aysu-citak98 yükselebilir de , yükselmeyebilir de adetiniz geçtiğinde testi tekrarlayın. Umarım gönlünüzde ki ne ise o olur
Ayse-eroglu09 aysu-citak98 bence yükselir canım sen günaşırı vermeye devam et istersen evde test yaptın mı peki
aysu-citak98 Ayse-eroglu09 test yaptım çok aşırı silikti ışıkta belli oluyordu sanırım yükselir gibi geliyor geçen ayda aynı oldu 0.100 çıkmıştı kesin negatifti
Aysel_krdg aysu-citak98 benim regl günümde 2.7 çıkmıştı sonra regl oldum ama senin daha var regline yükselme ihtimali var gibi
aysu-citak98 Doktorumla konuştum bekle adetim geçerse tekrar ve dedi bakalım rabbim hayırlısını versin herkese
CeydaST aysu-citak98 ikisi de olabilir ama duam yükselmesinden yana Rabbim güzel haberler vermeyi nasip etsin inşallah