MadameHappy34 RukiyeC Hamilelikten önce lazer yapıyordum tam rahatladım derken,hamilelik ile ağda ya gözüm kesmedi jilete döndüm şimdi 38+5 ayna falan yapmaya çalışıyorum 🫣😂arada kestiğim oluyor tüm markaları denedim sonuç aynı.. 🙉🙉
Busel RukiyeC belli aya kadar jilet yaptım canım 1. Ay once agdaya gittim şimdi biraz cikmis doğumda yaklaştı yarın yine gidicem alt bölge için çıktığı kadarını alsin artık jilet hiç vurmayacagim 10 gune doğum var zaten nerdeyse
minikmelegim_ RukiyeC yatağa yattım belimin altına da yastık koydum aynaya bakarak ağda yaptım ama ilerleyen haftalarda muhtemelen kendim yapamam. Yolculuk kuaför olur
RukiyeC MadameHappy34 o zaman eğile büküle doğurana kadar devam edeceğiz mecbur 😂 bende jilet kullanıyorum da tüy dökücü falan kullanabiliyor muyuz o daha mı pratik olur sanki
Deletedmom_116 RukiyeC Sorma ya 🤣🤣Hileye talim ediyoruz yarışı var yarışı yok sjsj yanlislamaya dogurmasak bari yarimken
RukiyeC Busel Ağdanın gebelikte iyi olmadığını duymuştum ama doktoruma sormadım zaten. Şuna 24+4 üm sona doğru 1 kez de ben gideyim olmazsa bi süre götürür en azından
Busel RukiyeC agdanin bir tehlikesi yok hamilelikte sıkıntı yıksa eger bir danışın öyle devam edin bence😆