Snstr alttan muayene ediyor doktorum 34. Haftadan beri nerdeyse haftada bir gidiyorum her gittiğimde mutlaka alttan açıklık var mı diye bakıyor henüz açıklık yok sudada bi sızma görmedi nstde sancıda çıkmayınca gelmez dedi 😂 ama başı doğum kanalına yerleşmiş