Kuzenim Yoyko’nun Assorti modelini 1 yıldan fazladır kullanıyor ve çok memnun. Hem bebek arabasına takılıyor hem de sırtta taşıması baya rahat. Ben de Juno Oslo aldım ama henüz elime ulaşmadı. Klasik, siyah sırt çantasına benziyor. Kullanıcı yorumları da güzel.