Kbrmrt amin inş canm an itibari ile 39 haftalık oldum agrı sancı Yok arada kasılma oluyor ama bebegim baya hareketli özellikle yatağa girdiğimde hissediyorum nts girdim geçen hafta sancım çıktı ama açıklık varmı diye bakmadı doktorum bu Cuma kontrolüm var Doğum olmazsa alttan bakıcam dedi