Mervenacarr 20+5’deyim dünden beri ağrım vardı üşüttüm falan sandım bugün hastaneye gittim ultrasonda sağ böbrek büyümesi çıktı ne yapmalıyım sizce serumun etkisi geçti yine ağrımaya başladı Tecrübesi olanlar yazabilir mi nasıl geçecek