Buketar Birkaç kez farklı şekillerde anket açmıştım 2. İsim olarak elaya karar verdik bu kesin ama ilk isimde kararsızız, sizce hangisi😍😍😍
Buketar Driia ileride seçim hakkı olsun diye, benim de iki ismim var çok memnunum😊 bir de abilerine de 2 isim koyduk bu 3. evladımız olacak Allah nasip ederse, aynı geleneği sürdürüyoruz😊