Asilinannesi Ne durumdasınız kızlar biz kontrole gitmedik daha 1 ayı geçti bu hafta içi gidicez bebeğimi çok özledim hastane çantam falan hazır değil bu muayeneden sonra hazırlamayı düşünüyorum midem berbat durumda aşırı yanma var özür dilerim kusturuyor hatta😏onun dışında iyiyiim umarım oğlumda iyidir❤️🙏🏻
Selim_Alparslan Asilinannesi ayy ne güzel canım Rabbim tez zamanda kavuştursun inşallah 🙂 bizim 129 gün var daha hemen geçsin istiyorum 😍
Busu48 Asilinannesi 36+4 6 gün sonra 2 hafta olcak bebeğimi görmeyeli 37 nin içinde gidicez kontrol zamanı o zaman.. Çatı ağrısı bel ağrısı bacak ağrıları çok fazla uykusuzluk geceleri evladım daha bı hareketli .. Son 24 🙏
Duyguuuu Asilinannesi Ben de inanamiyorum son 23 ne ara geçti diyorum bazende yillardir hamileyim sanki diyorum sag salim kavusalim insallah yavrularimiza ❤
Asilinannesi Selim_Alparslan İnan bende 120 lerdeyken bir seviniyordum az kaldı diye sanki gözümü açıp kapamışım gibi hemencecik geçti İnan çabucak geçiyor canım❤️❤️
Beram 49 bizmde son cantamz hazır değil hala perşmbe kontorlmz var sonrası hazırlamayı düşünyrm inş ☺️
MevaBera Son 58 🙏🙏 artık 2 haftada bir gidiyoruz şükür bi sıkıntı Yok ama biraz fazla ayakta durunca karnım acıyor