Nagusun_evi Selamün aleyküm arkadaşlar nasılsınız bizim gibi 29 hafta 29+³günlük var mı kimler var gelin sohbet edelim
Nagusun_evi Ayseosman canım benim Rabbim sağlıklı sıhhatli büyümelerini nasip etsin inşallah Rabbim sağlık sıhhat versin de günler çok çabuk geçiyor Siz de bu günleri görürsünüz Allah'ın izniyle birbirimize bol bol dua ederiz
Kardii Bizde 20+5 olduk bugün kontrolümüz vardı böbreğimde büyüme yapmış bebişimin baskısı yarın lokal anesteziyle hortum takıcaklar içerdeki idrarında çıkması için endişeliyim biraz 🙄