Minaa_m Sade maden suyu içemiyorum meyveli olanları da gazlı oluyor meyveli gazsız maden suyu var mi bildiğiniz
Burcum Minaa_m meyveliler soda, maden suyu içilmeli. Ben beypazarı içiyorum. İçine limon sıkabilirsiniz. O zaman içmesi daha keyifli oluyor.
Sezgitas Yeşil etiketli Kızılay Erzincan kullanıyoruz biz, içinde magnezyum var kramplara, bacak kasılmalarına filan iyi geliyor magnezyum, ekstra ilaç olarak kullanmıyorum magnezyumu
Ao526- Minaa_m Sade soda içine limon dilimleyebilir veya istediğiniz bir meyvenin ezilmiş suyu çıkmış halini kullanabilirsiniz. Meyveli sodaların tadını vermese de lezzetli oluyor 🙈 tavsiye ederim. Özellikle çilek 🤪