Syma_07 temmuz sonu doğumum 9 12 ay almıştım büyük geldi 6 9 ayıyla degistiricem ama çok hoşuma gitti 😌
Mavidunyamm Syma_07 bence 9-12 kalsın. Temmuz - Ağustos - eylul- Ekim zaten sıcak oluyor. ( Nerde yaşıyorsun bilmiyorum ama burası öyle ) 🙈. 9-12 ay ideal emin ol ☺️ benim oğlum şuan 6 aylık ama ona 12-18 ay tam oluyor. Kilolu bir bebekte değil yani
Syma_07 Mavidunyamm ankaradayim Ağustos eylul Ekim’de zaten giyemez ama Kasım aralik ocak gibi giyer 9 12 çok buyuk zaten aralarında 6 cm var 😌
Mavidunyamm Syma_07 valla sen bilirsin inanamayacaksın küçük oldugunda ☺️. Birde patikli olduğu için çabuk küçülür. Ama sen bilirsin 🙅
nilsmomy Syma_07 tavsiyem 9-12 kalsın altına kalın kıyafet giyecek hırka vs giyecek o yüzden böyle çok büyük olmaz bu sayede ama siz bilirsiniz sonuçta sadece kışın değil ilk bahar aylarında da giydirmek isteyebilirsiniz 10-11 aylıkken o zaman küçük olur
Birsenim Bikaç kişi yazmış ama görünce ilk benimde aklıma geldi bence de değiştirmeyin bu pelışlara bebekler zor giriyor tam ayında olursa zor girecek bir tık büyük olmalı