Melisoon İnanılmaz heyecanlıyım. Yarın inşallah bebiş doğdu butonuna bastığımda sanki havai fişekler atılacak 😂 Nişanım geleli 10 gün oluyor fakat oğlum hala gelmedi 😅 doktor artık yarın sezeryanla alıyor. Sizler de dua edin ❤️ Peki sizde son kaç ?
Anneyimbennanne Melisoon Rabbim yardımcınız olsun inşallah 🥰❣️ gercektn çok heyecanlı . Bizim 102 . Daha var 😄
Busel Melisoon bende de son 8 gösteriyor bakalım normal ilerliyor bizim normal tarihimiz 2 mayıs o güne gelmezse 8 mayisa kadar bekleriz dedi olmadı kendisi başlatacak doğumu bakalim🤣
_fatmanur0 Melisoon benim son 4 gün 😍 nişanım falan gelmedi. Kasılmalarım çok fazla sancı da daha gelmedi. Gelmesi için elimden geleni yapıyorum 😂
Nazoo7 Melisoon Bizde çarşamba basıcaz butona bakalım Allah hepimize sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🙏🏻🥰