Alyamm AcemiAnneee bi sıkıntı çıkmadı çok şükür inşallah sizinkide güzel çıkar cuma günü randevumuz var cinsiyet öğreniriz inşallah randevuya çikolata yiyipte gidicem 😂
Meri61 Kızlar bende 2 gün önce ogrendm tam 14 haftalkken erkek benmde ve hiç kilo almadm çok düzenlı yiyemyrm ve vinalac diye bi ilaç var blyomsnz vitamin ilacı hala baslyamyrm ilaç yutma skntm var yutamyrm ve bi an önce başlamm lazm
Meri61 Irmakdkm ya ben hala baslcm çok geç kalmdm umarm baslamamn bebeğe bi zararı yoktur inşallah vinalac verDi bana krip yiyince de iğrenç kokuyo ama mecbur öyle yicem bi seklde 4 5 parçaya bolyrm bıçakla yine de yiyemyrm
Hhhsssaaa 15+0 bizde 12de erkek demişti ama haftaya kontrole gidicez bakalım değişmediyse erken öğrenmiştik biz🤷🏼♀️😍
Meri61 Irmakdkm beslnmemde çok iyi saylmz of kafayı ycem yani öyle hergün yumrta süt ceviz yiyen tiplerdn deglm
Deletedmom308 Cinsiyeti öğrenebilirsiniz eğer bebek dönerse :) Bende 15.haftadayım bugün gittim cinsiyeti tekrar gördük. Bizimki çok hareketli olduğu için rahatça görebildik :) 4 kilo aldım bu hafta itibariyle. Ayrica karnım halen belli olmuyo :)
BeyzZaA Deletedmom308 göbeğiniz varmıydı önceden yoksa zayıfmısınız genelde zayıfların hemen çıkıyomuş kiloluların çok belli olmuyomuş ben şişkoyum 😂😂benimde belli olmaz herhalde hemen
Burjucan Deletedmom308 ben de 2 kilo almışım karnım da çok belli benim iç karnım dar herhalde bir de zayıfım lök diye çıkıyor ortaya bir göbek 😂
BeyzZaA Deletedmom308 5 . Ayda tam çıkıyomuş kuzenim hamile 5 aylık bi anda çıktı dedi belkide iç karnınız büyüktür 😁
senayck Benim de 15+3yarin gidicem doktora umarım gösterir kendini 2li testte iskelet yapısından kıza benzetmişti 1kilo var yok aldığım kiloluyum hamile göbeği sanmıyorlar 😁 hala kabızlık ve gaz sorunu cekiyorum sanirim vitamin ve demir ilacı da etkiliyo kabızlığı
Meri61 Burjucan ya bana ilk gttgm Dr folik asit olarak vermişti ama onu icemedgm için folbiol kullndm 3 ay sonra Bu gttgm Dr da yine vinalac verdi vitamin olarak siz ne kadar kullandnz 3 aymi
Burjucan Bu arada kızlar doktorum sadece Demir hapı verdi bana vitamini söyledim ben vermiyorum doğal yollardan al dedi ama sanırım herkes kullanıyor vitamin