Merhaba hanımlar.Gecen ay düşük yaşadım. Sanırım kimyasal gebelikti. Ultrasonda görünmemişti bile. HCG degerim 99. Doktor kürtaja gerek kalmadığını lakin sonrakı gebeliği 3 ay sonra planlamamı söyledi. Lakin sonrakı reglim gecikti ve tekrar hamile kaldığımı öğrendim. 2 gebelik arasında hiç regl olmadım yani.
Şimdi 7 hafta olacaktı geç döllenme ile 5 haftamdayım böyle bir durum yaşayıp hamileliği sürdüren varmı?