Kızlarr 20+3 haftalığım, 1 haftadır şiddetli şekilde kalça ağrısı yaşıyorum. Ne yatabiliyorum, ne oturabiliyorum ne de uyuyabiliyorum ağrıdan. Doktorumla iletişime geçtim ama ağrı polikliniğine yönlendirdi. Gebelikte bu poliklinik ne yapabilir bilgisi olan var mı? Radyoloji çekimi zaten yapılamıyor. Magnezyum da vermedi şimdilik, bilmiyorum bu ağrıyı ne nasıl geçirir.😒 Var mı bilgisi olan, yaşayan?🥺🙏🏻